2019 рік
Районний етап обласного конкурсу на кращого лідера учнівського самоврядування «Лідер року»
Анастасія Карманчук
Квест «Щоб повірити у добро,треба почати чинити його»
Мета: розвивати стосунки між членами групи,комунікативні здібності учнів,навички самоорганізації на спільну діяльність,розширити поняття про милосердя, добре і співчутливе ставлення до інших, пробуджувати в учнів бажання безкорисливо чинити добро, вміння співчувати та приходити на допомогу, виховувати почуття відповідальності.
Блок 1.« Інформаційний».
- Документ який засвідчує права дитини –
- Діти мають право на –
- Діти пільгових категорій це –
- Діти пільгових категорій мають пільги на-
- «Від серця до серця», «Лікарня майбутнього», «Назустріч мрії», «Добро починається тебе» ,» «Допоможи воїнам АТО»
/ при правильних відповіддях група отримує слово /МИЛОСЕРДЯ/
Блок 2.«Квітка МИЛОСЕРДЯ»
Вписати в пелюстки квітки позитивні риси людини.
/отримують слово НАЙВІРНІШИЙ/
Блок 3. «Народна мудрість»
Знайти відповідник:
- Добре діло…. від того не занеможеш
- Хто людям добра бажає…. а злого й лихого стережись
- Без доброго діла… а злі,як дзвони дзонять
- Роби добро скільки можеш…немає доброго імені
- З добрим дружись, а… той і собі має
- Добрі діла тихо ходять, а.. твори сміливо
/слово ЗНАК/
Блок 4. «Бліц –вікторина»
1.У якому документі,крім Декларації прав дитини, записані права громадян?
2.Чим право відрізняється від обов’язку?
3.Якими правами діти користуються в даний момент?
4.Добре вчитися – це право чи обов’язок?
/слово СПРАВЖНЬОЇ/
Блок 5. « В гостях у казки»
Які права дітей порушуються у сюжетах відомих казок?
«Попелюшка»
«Червона шапочка»
«Гидке каченя»
«Казка про царя Солтана»
«Дюймовочка»
/слово ВЕЛИЧІ/
Блок 6. « Добрі справи»
Згадайте благодій заходи /не менше 5/ які проходять в вашій школі.
/слово ЛЮДИНИ/
Блок 7. « Підсумковий»
З отриманих слів скласти вислів.
«МИЛОСЕРДЯ – НАЙВІРНІШИЙ ЗНАК СПРАВЖНЬОЇ ВЕЛИЧІ ЛЮДИНИ»
Районний етап обласного конкурсу на кращого лідера учнівського самоврядування «Лідер року».
Анастасія Карманчук
Ессе «Чому я?»
Чи вважаю я себе лідером? Мабуть, що так… Свій перший досвід лідерства я одержала в п’ятому класі, коли мене обрали старостою. Згодом я очолила Міністерство дозвілля та відпочинку в шкільній Президентській республіці «Лідер». Були і перші радощі, і перші невдачі. Ці емоційні переживання вплинули на мій характер. І тепер я розумію, що цей досвід допоміг мені розвинути в собі лідерські компетенції: готовність проявляти високу активність і зберігати життєвий тонус.
Лідер – це людина, яка веде за собою інших, якій можна довіряти. Лідером не можна призначити самого себе, тебе повинні обрати інші люди. Я вважаю , що лідер це не та людина, яка задирає носа, наказує виконувати свої бажання і вважає себе кращою,ніж інші, – а та , до якої звертаються за порадою в важкій ситуації і повністю довіряють їй , завжди бере на себе ризик та відповідальність, вона для всіх є прикладом,
Розсудливість, сміливість,енергійність,працездатність, досвідченість , вміння запевнити, організувати та навчитися розпізнавати людей, а ще не менш важлива риса - самовпевненість – це необхідні риси для лідера. Я відчуваю в собі потяг до лідерства, воно допомагає мені у виконанні моїх обов’язків. На даний час я є Президентом шкільної Президентської республіки і я вдячна всім учням, які довіряють мені. Моя життєва позиція: «стався до людей так,як би ти хотів, щоб вони ставились до тебе». Однією із головних моїх рис - вміння вислухати і почути,бажання зрозуміти іншу людину і прийти на допомогу, якщо це потрібно. У хорошого лідера завжди злагоджена команда , тому я вірю в кожного її члена. У мене багато друзів. Адже саме вони довірили мені цю посаду і на даний час підтримують мене і йдуть поруч. Лідер зовсім не ідеальна особистість. Як у всіх людей, у мене також є недоліки. Але ,на відміну від багатьох, я на них не зациклююся, а постійно працюю над їх усуненням. Напевно лідерство – це найкорисніша риса в людському характері. Вона і надихає і закликає до дії. Якщо маєш лідерські якості значить – будеш мати все інше. Бути лідером учнівського самоврядування важливо для мене. Це реальний крок в майбутнє! Тому що це спосіб практики жити в соціальному просторі прав та обов’язків,можливість продемонструвати унікальність своєї особистості,відчувати свою причетність до того, що відбувається в суспільстві, засвоїти суспільний досвід. Я впевнена в тому, що Україна зможе досягти вершин процвітання і розумію, що можливо завтра мені, як громадянину нашої країни, буде довірене її життя, спокій та благополуччя.